¨

godmorgon söndag

sov rektord länge idag, ända till klockan elva. men trots detta känner jag mig helt slut och riktigt sliten. håller tummarna för att en dusch skall få mig att piggna till. idag fyller även min underbara syster hela 20 år, och jag är så himla glad att ha henne hemma på sin födelsedag i år♥ skall fira henne lite extra eftersom vi inte var tillsammans förra året när hon fyllde. så idag blir de kalajs och god mat. 

ikväll blir det massa mys och godis till solsidan, för imorgon börjar jag mitt något nyttigare liv.. intressant att se hur detta går. nu skall jag hoppa in i duschen och sedan städa mitt rum innan alla gäster kommer. lovar att uppdatera mer ikväll, puss♥

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0