¨

godmorgon söndag

vakna upp och insåg att kylen var fylld med mina favvisglassar, vilken söndagslycka. sitter nu nerbäddad i soffan och väntar på att x-factor reprisen skall börja. missade nämligen det i fredags då det blev in till uddevalla. kvällen började med lite fix och tacosmys med goa brudar innan de blev lite förfest. vid strax efter nio drog vi vidare på nästa förfest innan det slutade med harrys. lördagsmorgonen skulle man dock inte kunna placera hos mina top-tio mornar, snarare tvärtom. men hade en super rolig fredagskväll. 

igår kväll blev de ut pauline där de väntades fix och massa mys/förfest med tjejerna. vid tio tiden blev de in till stan igen på ännu en förfest innan de blev vidare mot havsbadet. hade en kaalas bra kväll som alltid med mina tjejer. nu skall jag frossa i en massssa glass och bara njuta av att en veckas lov väntar. resten av dagen blir de bara en massa slappmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0