¨

2012-10-25

helt otroligt vad stressad jag känner mig..hatar denna känslan. dock är de sista skoldagen innan jag tar höstlov. galet vad jag längtar. skönt att kunna ta de lugnt utan några måsten, och sedan väntar Dublin, love it!! 
 
igår satt jag bänkad framför datorn hela kvällen. försökte avverka lite plugg men hann inte så långt då facebook och allt annat tog min koncentration ifrån mig. men hann en bit på mitt kommunikationsarbete som jag tänkte göra klart ikväll och imorgon. i eftermiddag skall jag till torp en sväng med mitt hjärta. har inte en endaste krona på kontot, princip..så jag åker mest med som sällskap eftersom jag är såå himla snäll! imorgon är jag ledig, de känns sååå sjukt götttt!! 
 
förövrigt har jag min första tyskalektion i steg tre idag. känns som jag kommit igång ganska bra men lär bli mycket plugg på distans, men det är de värt. jessica är även på ingång med en liten energikick. är så sjukt trött idag..känns som jag kan somna i vilken sekund som helst. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0