¨

borta bra men hemma bäst

kom hem från flygplatsen för en stund sedan. har tillbringat dom senaste dagarna i dublin som dom allra flesta nog redan vet. därför jag inte haft tillgång till att blogga. har haft en kanon bra resa och vi har hunnit med riktigt mycket, så som sevärdigheter, god mat och drinkar, och självklart en massa shopping. dock har jag gått och blivit sjuk..känt mig trött och hängig större delen av resan, vilket är så typiskt när man ska åka iväg och hitta på något. nu skall jag krypa ner i soffan och avverka några avsnitt av paradise hotel. imorgon är de skola igen, får se hur jag mår imorgon bitti. tänkte även försöka få upp lite bilder från resan på bloggen, men internet är inte min bästa vän just nu så de får vänta.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0