¨

six days left

sitter ute i solen och äter kesella med fun light saft i, super gottis. även sjuuukt bra väder, blir så himla glad av solen. ska strax äta middag med pappsen och sedan sätta igång med lite naturkunskaps plugg.. senare blir det mot sportlife för lite cx och ett zumbapass med evelina. dom körde även den nya release igår på både cx och bodybalance. finner nog inte ord för huuuur jäkla jobbigt den nya cx passet är.. men riktigt bra musik och brännande övningar! nya balancen kändes också riktigt rolig.

imorse hade vi även inställd samhäll, men vi fick inte reda på det fören vi satt utanför salen och väntade.. dock gjorde det mig inte speciellt mycket då jag fick gjort en heldel annat plugg. imorgon fick man även välja att jobba hemma på naturkunskapen, men eftersom jag behöver lite hjälp så skall jag gå på andra lektionen. blir iallafall en liten sovmorgon vilket är super skönt. efter skolan blir det ett challenge pass med emelia, wei. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0