¨

söndag

sitter och äter lite frukost med mamma och pappa. har en bruuutal träningsvärk, måste varit från bodycombat passet igår. första gången jag körde passet och det var så sjukt jobbigt, men skönt. svårt var det också, speciellt när det är första gången. körde även ett bodybalance pass innan så var lite seg i kroppen innnan jag kom igång. 

gårdagen spenderades tillsammans med pauline och johanna♥ kvällen började med tacos, gladiatorerna och ett ton med godis, glass, bullar, chips, popcorn och dricka.. vid tio tiden packade vi paulines bil full med nödproviant (godis) och sedan bar det av mot preem för att tanka (som förövrigt tog oss en halvtimma..) med musiken på högsta volym bar de sedan av mot uddevalla för lite äventyr. första stoppet blev donken där vi körde en drive-through. efter att ha fyllt våra magar ännu mer blev det en trip in till stan där oväntade händelser stod på spel.. mer än så kan jag inte säga, resten är hemlighetsstämplat så att säga. i bilen hem blev det lugna favoriter så när jag kom hem blev det sängen direkt, super trött som jag var. 
idag är det söndag och pluggdag. imorgon har jag tyskaprov men märkte just att jag glömt böckerna i skolan.. menmen, får väl ta tag i de andra jag har. måste bli klar med så mycket som möjligt innan jag åker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0