¨

2012-03-25

borde egentligen plugga men är så sjuukt trött.. ska istället hoppa in i duschen en sväng och sedan fixa mina naglar och även försöka mig på att noppra ögonbrynen på mig själv.. no comment.. ska också hinna med att lägga över lite mer musik och även några filmer på ipaden, allt för att skjuta upp pluggandet.. men efter de har jag lovat mig själv att sätta mig ner och få lite skolarbeten avklarat!

förövrigt börjar jag känna mig lite bättre i nacken, vilket då innebär att jag imorgon kan tränatränaträna, suuper glad!! vädret är också helt underbart vilket också får mig att bli glad. vet inte hur många glassar jag ätit denna helgen.. har kommit in i en glassperiod, måste ju bero på vädret. 


nytt linne jag fått med mig hem. kanske inte jätte speciellt men är helt kär ändå. älskar ryggen och dom tunna banden. dock var detta linnet de enda jag fick med mig hem i klädväg.. hade behövt så himla mycket mer saker men hittade verkligen ingenting.. får försöka fixa resten av de jag behöver nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0