¨

2012-03-21

har precis ätit en super god frukost som bland annat bestod av min superduper goda smoothie, gjord på yoghurt & en massa goda bär. har även sovmorgon idag vilket är såå himla underbart. efter skolan blir det en sväng till frisören för att lägga i lite ljusa slingor. 

har fortfarande så himla ont i nacken så ingen träning här inte.. håller tummarna för att jag känner mig bättre imorgon så jag kan köra ett zumba & cx pass. är så himla taggggad nu och vill bara träna. var även på sjukhuset i måndags och fick nog i princip utskrivet hela apotekets sortiment.. så nu skall jag bli jätte frisk och kry! 

no bilder förtillfället så bjuder på en låt istället. Train – Drive By


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0