¨

Utkast: Jan. 18, 2012


förlåt för den kassa uppdateringen men har inte hänt speciellt mycket under veckan. mina dagar har sett samma ut, skola-träning-plugg. igår kväll vid halv nio tog jag mig iallafall en sväng bort till mina kusiner som var hemma på besök, även mormor var där. vi drack te och bara myste. martina skulle även beställa lite grejer från bangerhead så passade även jag på att köpa ett hair repair från schwarzkopf. aldrig testat de tidigare men eftersom jag aldrig blivit missnöjd över schwarzkopf övriga hårprodukter så lär jag nog inte bli det denna gången heller. 

idag hade vi inställt så det blev helt enkelt en massa plugg med tjejerna från klockan halv nio till klockan halvfyra. känns så jääkla gott att vi blev klar med naturuppgiften som tillslut blev på 12 sidor, samt en power point på 9. imorgon slutar vi skolan vid två, sköönt. sedan blir det till frisören en sväng för att färga utväxten. hade egentligen tänkt att färga håret mörkare men vet inte.. får nog bli lite längre fram istället. trivs nog ändå ganska bra i lite ljusare. nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te och bara lata mig, de tar på krafterna att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0