¨

new




sämsta bilderna, men ni hade nog inte förväntat er något bättre! detta är iallafall två av sakerna jag fick med mig hem från torp igår! jätte onödigt egentligen eftersom jag har 100 träningslinnen samt 34 sportbh;ar, menmen. lämnade även in min mobil på lagning så nu använder jag mig av en gammal flamma från 1700 talet!! inte speciellt rockigt då jag inte har något internet eller något. får hoppas på att 3 jobbar snabbt som attans och sänder tillbaka min mobil inom en kort tid!

förövrigt vaknade jag upp imorse med halsont. men eftersom jag lovat mig själv att testa på bodybalance idag på morgonen så stack jag till sportlife och körde ett pass med michelle och hanna! fick mig typ en chock, haha. passet var inte alls vad jag förväntat mig, var även hur svårt som helst! satans va de tog hårt på kroppen måste jag säga, fy tusan. var helt spagetti efter, så jäkla skönt!! eftersom det känns lite bättre i halsen nu än vad det gjorde imorse så ska jag om en stund pallra mig ut i ösregnet och iväg till sportlife en sväng för att köra ett cx works. kommer ha en underbar träningsvärk imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0