¨

friday night

slarvat bort sladden så nu får jag först ladda upp bilderna jag ska ha till bloggen på facebook för att få över dom till datorn.. störande. kvällen kommer iallafall bestå av årets första 18 års fest. ser fram emot kvällen då jag tror den kommer bli hur awsome som helst. har letat runt lite i garderoben efter vad jag ska ha på mig ikväll, förmodligen blir det klädseln jag lagt upp över. kanske lite tråkigt med helsvart dock.. får se om jag kan hitta ngn annan topp. om en stund blir det en sväng till ica och sedan ut till brastad för lite käk och fix med tjejerna. har även packat ner kameran i väskan så för en gångs skull skall jag försöka få lite bilder. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0