¨

fredag

förlåt för en kass uppdatering, men har inte haft så mycket att blogga om. har också en liten bild brist då jag aldrig har med mig kameran, och det är så tråkigt att uppdatera utan bilder. har iallafall fått inhandla mig lite nytt små plock. dock har jag inte hunnit testa min nya hair repar ännu men det får bli lite senare idag. 

kom hem från skolan för lite mer än en timme sedan. älskar att sluta halv tolv på fredagar, så himla skönt. har annars inte gjort någonting sedan jag kom hem, är super trött så ska lägga mig framför tvn en sväng. förövrigt sitter jag och väntar på att konståknings em ska börja, damernas kortprogram. under tiden jag väntar tänkte jag måla naglarna och lägga på min nya ansiktsmask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0