¨

2012-01-29


eftersom pappsen fyller 45 år idag har vi haft ett litet kalas med familjen. tårtan över är ett av mina bakverk jag gav mig på, närmre bestämt marängtårta med grädde och choklad. inte den snyggaste mina ögon skådat kanske men bra smakade den iallafall!! nu ska jag strax bänka mig framför lite plugg.. inte direkt jätte sugen men åh andra sidan har jag inte speciellt mycket till val då mitt slutarbete i geofrafin skall vara inne idag. ska bli sååå gött när jag är färdig med det, tummen upp. 

igår kväll var det barnvakt som stod på schemat. gick väldigt bra för att vara andra gången och första gången för linn, simon och ida. vi spelade spel, kollade på gladiatorerna, åt tacos och en massa godis, chips och popcorn. vid elva somnade de första två och vid halv två somnade även linn. lyckades hålla mig vaken tills klockan fyra då föräldrarna kom hem och det var dags för mig att knata hemåt (tackar ipaden för att jag lyckades hålla mig vaken). Fick dock inte sovit många timmar inatt då jag inte somnade fören vid fem och vaknade ett antal gånger av att jag inte känner mig helt 100.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0