¨

10 januari 2012


är suuuperduper trött i kroppen efter kvällens träning på sportlife. ska bli så himla skönt att gå och lägga sig ikväll. dock mindre skönt att behöva vakna upp tidigt och komma tillbaka till skolan. räknar redan ner dagarna till nästa lov.
menmen, idag har jag iallafall hunnit med att göra klart halva min slutuppgift i geografin. dock har jag den svåra delen kvar som jag ska ta tag i senare i veckan. har även hunnit med en sväng på stan på jakt efter ett silvrigt glitter nagellack. såklart var det slut överallt så fick nöja mig med ett guldigt nagellack med glitter i, tills dom får in detjag vill ha. 

nu har jag precis ätit en super kvällsmat så ska strax inviga mitt nya nagellack och sedan hoppa ner i min gosiga nybäddade säng. ska bli så skönt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0