¨

2012-02-15

gårdagen i tre bilder. en väldigt bra dag då morgonen startade med att pauline kirra hem ett körkort och som sedan slutade med massa mys med mitt hjärta. bättre alla hjärtans dag går nog inte att få♥

idag är det menat att plugg skall stå på schemat men är så himla slö och trött så skall istället äta mina choklad hjärtan jag fick av pauline igår och sedan kolla på någon bra film. ska även försöka ta mig tid till att baka lite, eftersom det var så himla längesedan. imorgon slutar jag 20 över tolv och sedan är de lov, suuuper skönt. efter skolan skall jag iallafall hinna med att gymma och på kvällen blir det bara en massa mys och god mat med pauline. blir en toppen bra start på lovet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0