¨

2012-02-02

finns nog inget bättre än att sluta tidigt. speciellt dagar som denna då man är hur seg och trött som helst. har egentligen inte så mycket att skriva om just nu. gårdagen bestod av skola och gym med pauline. när jag kom hem drog jag till min fina och sov där. idag har jag inte gjort många knop förutom skolan där jag bara mata in en massa kunskap. ska strax hoppa in i duschen och sedan i mina mjukiskläder. imorgon är jag helt ledig, vilket är super sköönt. ska se om jag orkar dra mig till gymmet innan det blir göteborg & bio med tjejerna♥ ska försöka åka in lite tidigare (trots mitt shopping förbud) för att se om jag hittar lite livsviktiga saker. puss

Kommentarer
Postat av: lisa

Hejsan Emma! Hoppas allt är bra med dig hemma i Sverige :) Jag läser din blogg flitigt. Såg på ett tidigare inlägg att du använder "hårkontroll" Funderar om jag ska beställa det. Tycker du det funkar :)?

2012-02-06 @ 10:34:55
URL: http://lisastjernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0