¨

torsdag

sitter hemma i min ensamhet och klurar på vad jag skall önska mig i julklapp av min kära mor och far. än så länge har jag endast kommit på två små saker..måste vara första gången som jag inte har en lista med cirka 110 saker på, men de lär väl komma. sitter och kikar runt på victoria's secrets hemsida och lär väl ha hittat ett x antal saker jag önksar mig därifrån innan jag är klar. är helt kär i allt på deras hemsida. var nog inne i varenda VS butik när vi var i USA..kunde inte gå förbi utan att gå in och köpa något. 

är hemma från skolan även idag. känner mig fortfarande inte helt 100. börjar bli såå himla trött på att bara ligga hemma och inte kunna göra något..imorgon SKA jag vara frisk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0