¨

söndag

kom hem från torp för en stund sedan, var så snäll och åkte med mammsen in när hon skulle hämta sin nya iphone. passade även på att kika lite i affärer, testade en jacka från kenzas kollektion som jag blev helt kär i, men självklart hade dom den inte i min storlek men hon som jobbade där skulle ringa imorgon och se om hon kunde skicka efter rätt storlek, så nu håller jag tummarna för att det går bra! ikväll blir det bara att slappa hemma framför tvn med lite tacos, kaalas! 

lite bilder från igår, innan vi drog till smögen.
kvällen var hur bra som helst med mina saknade tjejer. bjöds på middag hemma hos johanna innan det bar av till smögen, kalas kväll! tack tjejer♥











Kommentarer
Postat av: frida

har mamma köpt en iphone?? du måste skojja.. hon vet ju inte äns hur tvn funkar...

2011-09-19 @ 04:59:28
Postat av: Jb

Goaste drinken! ........

2011-09-19 @ 16:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0