¨

Sportlife here I come!

go'kväll! har suttit en stund med pluggandet nu men fastnade dock framför datorn nu en sväng. Sitter och kollar på lite resor till London, är så himla sugen på att åka dit på lovet som kommer i slutet på oktober! hade vart super mysigt. 

skolan idag rullade på, hade endast två lektioner men eftersom jag låg lite efter i matten var jag med ekonomerna på deras matte lektion eftersom jag ändå hade håltimme! fick faktiskt gjort riktigt mycket, goooood work! sista lektionen hade vi invid. men resten av klassen (fyra pers) satt och kollade på film medans jag övade grammatik!! men efter en timmas övande blev det lite jobbigt i skallen så hänka face där jag fastnade i en konversation med pau och jb! efter skolan fick jag iallafall fixat träning och solkort på sportlife, känns grymt! Dock skulle Hanna klippa sig imorgon så vi får köra vårt första pass tillsammans på torsdag, som blir Core. Så imorgon får jag nöja mig med att gymma ensam och sedan ta mig en sväng ner över och köpa lite nya träningskläder och lite små saker som är behövligt till skolan! Är riktigt taggad på att dra igång nu, så ska bli kalas! Nu ska jag ställa mig och laga amerikanska pannkakor och sedan kolla på ensam mamma söker, myskväll! Imorgon är det tisdag, vilket innebär att två saknade tjejer kommer hem igen, woooooopwoooooop! 
Hoppas ni haft en fin regnig dag!♥


halv sleten tjej,



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah bäste konversationen iaf!<3

2011-09-14 @ 21:44:04
Postat av: amanda

Vad för smink använder du? :)

2011-09-25 @ 21:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0