¨

söndag

hejsan, hoppas allt är bra med er? med mig är det kanon, lite trött bara! för att berätta lite kort om helgen som vart så åkte iallafall jag och mammsen iväg en sväng och handlade lite nya kläder i fredags, sedan när jag kom hem vid åtta kom min pojk hem till mig, så vi kollade på film och bara slappade hela kvällen. Igår stod alarmet på halv nio eftersom vi skulle ha fotbollsdag med klubben, tro det eller ej, men så farligt var det inte ;) vid tolv tiden var det färdigspelat för oss så då skyndade jag mig hem & duscha innan det blev iväg till uddevalla för att kolla när min annii spela match♥ efter matchen blev det till brastad för lite mys med tjejerna, kalas kväll! när jag kom hem vid elva drog jag hem till patrik och sov sedan där. idag har jag vart borta hos farmor en sväng och ätit, kaaalas! nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan plugga lite smått. hoppas ni haft en bra helg så hörs vi, pusss! 


emmis igår,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0