¨

fredagfredagfredag

hejsan, hoppas allt är bra med er? med mig är det lite upp och ner, men just nu mer än okej faktiskt, de är ju trots allt fredag och jag har tillbringat kvällen med världens finaste!
för att berätta lite kort om dagen så kan jag ju börja med att skolan flöt på som vanligt, förutom sista lektionen som var bild då jag nästan somna eftersom det var så himla tråkigt.... vi satt och klistra på olika former på ett papper som sedan skulle föreställa olika känslor, japp ni hörde rätt, detta gjorde vi i tre timmar, kanon kul! efter skolan gick jag iallafall till farmor och åt mat och sedan solade, och inte nog med att jag hade haft en djävulsk sista lektion, joo för när jag ligger där i solaiet så går strömmen i hela lokalen........ fyfan va rädd jag blev, allvarligt talat aldrig vart så rädd.. såg iiiiiiiiiiingenting, letade förjäves efter mobilen för att försöka få lite ljus men det hjälpte inte ett smack. Så fick känna mig fram i de svarta rummet efter första ytterdörren, sedan rusa jag som en samuraj mot den andra dörren och öppnade den med så de skulle komma lite ljus in från fönstrerna.. Va så rädd så bara kasta på mig kläderna och sprang där ifrån haha. När jag kom hem så blev det lite film tittande med pappa & sedan ner till ica.. va fortfarande jätte arg, utan anledning.. måste vart bilden och solarie-chocken som orsakat det hela!! Efter ica vandrade jag iallafall hem till min pojk så då blev det väldigt mycket bättre. Nu är jag iallafall hemma, ska strax gå och lägga mig. Imorgon blir det förhoppningsvis bio, kaaaaaanon, på riktigt denna gången!! jaja, hoppas ni får en fin helg så ska jag försöka skriva snart igen!:D pusss.


dags att komma hem?? ja tack!♥

Kommentarer
Postat av: Pauline

Inte långt kvar nu<3

2011-09-11 @ 09:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0