¨

fråga

hejsan, kom hem från uddevalla för en stund sedan, har tillbringat de senaste dygnet hos anna lans med en massa mys! idag har vi dock inte gjort många knop, blev bara slapp. när jag kom hem valde jag att ta tag i lite plugg, hade ändå inget bättre för mig. nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli sex så jag kan dra mig mot sportlife och köra ett core pass!

fick även en fråga av en tjej som undrade vad jag använde mig av för hårfärg, vilket jag har noll koll på.. var vääldigt längesedan jag färgade håret. Slingade det från brunt till lite ljusare tre gånger sedan har jag låtit de blekas i solen, sedan har jag bara sprayat blondspray i utväxten, dock har jag ingen aning om vad jag använt för slingfärg eftersom jag hela tiden använder mig av olika haha. men iallafall så sitter jag och funderar lite på vad jag ska göra med mitt hår.. har väldans svårt att bestämma om jag ska ha det ljus eller göra det mörkare, hmm.. jaja, får väl ta mig ännu en funderare över det medans jag nu går och äter något! hoppas ni haft en fin dag så hörs vi snart, puss♥


en bild som fina pauline fotat!

Kommentarer
Postat av: josefin :)

Okej tack för svaret :) Vart köper du den blond sprayen? Har själv ljust hår så :) måste bara säga det igen du är hur fin somhelst!

2011-09-26 @ 23:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0