¨

Måndag

Bild brist på skoldatorn så passar på att slänga upp en bild på min nya klänning från nelly som jag fick hem i torsdags, passade jätte bra, dock lite lång i kjolen men de fixa mormor på ett kick! 

Hej på er, hoppas allt är bra med er? med mig är det toppen, förutom att jag är heeeeeelt slut och börjar känna mig lite små sjuk.. 
Har som sagt inte uppdaterat någonting i helgen eftersom jag har haft fullt upp, men för att berätta lite kortfattat om de som vart så bar det iallafall av till Vänersborg i lördags där de blev marknad och kalas för farmor som fyllde år, sedan vart det direkt hem eftersom tjejerna skulle komma hit innan vi drog vidare på maskerad party!! Blev en bra kväll med ett härligt gäng, trots att jag var super trött eftersom jag stått upp vid sju på morgonen.. På söndagen orkade jag knappt lämna sängen så himla trött jag var, gick och la mig vid fyra på eftermiddagen och somnade redan vid sex tiden, tror jag aldrig sovit så bra som jag gjorde inatt, vaknade inte en endaste gång förens alarmet ringde vid fem tiden idag! Då minsann mina vänner, då bar det av till Ullared, Ikea och guuuud vet allt så många ställen vi besökt idag!! Men sicken bra dag jag haft och fått shoppat en massa. Nu är jag såå himla trött i benen så ska lägga mig och kolla på film, lär nog inte bli så sent ikväll. Ska försöka fota mina köp någon dag i veckan också, om jag nu får tid då vill säga, pussss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0