¨

Friday I'm in Love

passar på att slänga upp en bild på mina skönheter till skor som jag fick hem från nelly.com här om dagen!! är riktigt nöjd över dem så hoppas jag får använda dem så snart som möjligt, kanske redan i helgen då jag ska på kalas! passade även på att skicka efter ännu ett paket från nellys idag eftersom jag hade frifrakt, så hoppas jag får de så snart som möjligt! annars så har det inte hänt speciellt mycket, idag blir det en sväng upp till ishallen och sedan ska jag mysa med mitt hjärta♥ nu ska jag & pappsen kila ner till ica iallafall, så ja..  hoppas ni får en fin helg, pusss!

Markus Krunegård – Jag är en vampyr

Kommentarer
Postat av: Martina

Riktigt snygga:)

2011-10-22 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0