¨

tröttiss

precis kommit ur duschen så nu är det mjukis som gäller för hela slanten. känner att jag börjar få ont i halsen och lite små snuvig och hängig. kanske kan bero på att jag stack ut och sprang igår med på tok för lite kläder för det kyliga vädret. så nu ska bädda ner mig i soffan och sedan inte lämna den på hela kvällen. 

nu när jag ändå tagit mig tid för att blogga lite så kan jag ju passa på att nämna att jag äntligen tagit mod till mig att beställa tid igen för klippning!! så många gånger jag bestämt mig för att klippa mig men sedan ångrat mig i sista sekund. denna gången så har jag bestämt mig, på riktigt. ingen mer avbokning här inte. känns tragiskt att behöva klippa sig nu när man väntat så länge på att få långt hår.. dock kommer det bli en behövlig klippning och jag tror att mitt hår kommer till att uppskatta det, även om jag kommer känna mig så himla ful i kortare hår .. menmen, det växer ju som sagt ut igen, förhoppningsvis.
men nu väntar soffan på mig, puss på er♥


hade inte tackat nej till denna skönhetens utseende.

Kommentarer
Postat av: ingen

varför har du en bild på mig utan min tillåtelse :)???

ska fan stycka dig:p

2011-11-28 @ 16:28:09
URL: http://lifebyjesssicamindt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0