¨

nytt

otroligt frustrerande att sitta med ett hemprov från klockan halv nio till klockan tre.. valde iallafall att spendera dom tre första timmarna av provet i skolan. när jag kom hem kände jag mig super stressad och allt slog bara volter i mitt huvud så kanske därför det tog sån tid att få ordning på allt.. men när jag ääääntligen var färdig fick det bli en sväng in till torp med mammsen för lite shopping! blev inte så mycket, men fick iallafall fixat min första julklapp som ska ta sig hela vägen till USA! nu ska jag bänka mig framför tvn med en massa god mat, sedan blir det sängen tidigt! är super trött, skönt att jag bara har två lektioner imorgon. dock värre att en av lektionerna innebär engelska prov.. 
nu ska jag dra mig, hoppas ni haft en fin dag!♥




dåliga bilder som får duga så länge.

Kommentarer
Postat av: linus

skitfin tröja! :D

2011-11-11 @ 19:05:51
URL: http://hermanssonlinus.blogg.se/
Postat av: lisa

Får hålla med Linus :)

2011-11-11 @ 20:35:56
URL: http://lisastjernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0