¨

nya tag

jag önskar de gick att säga att jag nu har en veckas lov framför mig.. men icke, lovet har redan passerat och nu är det tillbaka till skolbänken! känns faktiskt inte alls bra att vara tillbaka i skolan, blir stressad av att bara tänka på alla prov och inlämningar vi kommer ha.. så ja, en veckas lov till hade inte suttit fel!
har iallafall haft ett toppen lov som igår avslutades på Göteborgs operan tillsammans med mamma, mormor, martina och moster! vi var och kollade på musikalen west side story, jätte bra musikal och en kalas dag i göteborg. Igår kväll gick det verkligen inte att somna, var jätte trött men hade 100 tankar i huvudet inför skolan igen, så blev sent. Dock vart de inte så jobbig dag just idag, fick inställd lektion och slutade alltså vid halv tolv! nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla ikapp förra veckans avsnitt av ensam mamma söker, pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0