¨

Måndag

förlåt att jag inte orkat uppdatera i helgen, men har haft så mycket annat att göra som kommit emellan. har iallafall haft en toppen helg som bestod av tacokväll med tjejerna på fredagen och på lördagen var det årsfest som stod på schemat. var väl inte toppen kul till en början, men när klockan närmade sig tio tänkte jag och agnes bege oss hem, men icke! musiken drog igång och det slutade med ett riktigt paaardey! på söndagen låg jag och drog mig i sängen till tre?? sedan fick jag tvingat upp mig själv. eftersom det var fars dag bestämde jag mig för att laga mat och baka till pappa tills han kom hem från jobbet vid sex, blev en stor succe hemma hos familjen börjesson blanc må jag säga! idag har det inte hänt speciellt mycket, skolan flöt på som vanligt och när jag kom hem var det direkt iväg till sportlife för att träna ett pass CXWorks med michelle! tråkigt nog blev fotbollsträningen inställd ikväll så blir bara till att slappa. nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, puss på er♥


ett mästerverk om jag får säga det själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0