¨

Torsdag

hejsan! hoppas allt är bra med er? med mig är det toppen! känner mig så himla lättad efter att ha gjort engelska provet. inte för att jag fått den känslan att det gick wooooooow bra, utan bara känslan att jag har fått det avklarat är skönt! annars så finns det inte jätte mycket att berätta om dagen än så länge eftersom jag bara haft två lektioner. men har iallafall hunnit ta mig en sväng på stan och fixat yttligare en julklapp till fridis, riktigt nöjd över mitt köp så får hoppas på att frida blir lika glad!! ikväll ska jag träffa mitt hjärta en sväng, annars händer det nog inget speciellt. nu ska jag äta lite och sedan blir det att kolla igenom tyskan tills imorgon, puss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

du är så fin emmaa!!

2011-11-13 @ 19:41:45
URL: http://blondeinqatar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0