¨

första advent




hej på er!! förlåt för att min insperation är ute på vift och förmodligen blåst bort med ovädret för en liten tid framöver.. men ska försöka ta tag i bloggandet och få lite roligare inlägg med bilder. dock orkar jag aldrig ta med mig kameran för den är så klumpig, och när jag väl tar med mig den så rör den sig inte en sekund utanför väskan. menmen, det finns allvarligare problem här i världen så slut diskuterat på den punkten! ikväll har iallafall jag och mammsen bakat världens godaste pepparkakor (efter dom man köper på ica då). super nöjd så nu somnar jag gott inatt. nu ska jag bänka mig framför tvn med lite popcorn, puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh vad mysigt ni har<3

2011-11-27 @ 19:27:07
Postat av: apan i dina drömmar

hej. har lite frågor som jag skulle vilja ha svar på så var vänlig att svara på dessa!!!!!!!!!!!

1. varför har du massa kort på feta pepparkakor?

2. varför orkar du aldrig ta med dig kameran :p?

3. funderar på att köpa en amigo pläd. undrar om du säljer någon? och isf, till vilket pris :)?

4. i vilket hav gillar du att bada mest i på sommaren?

5. har du haft *** :)?

6. varför smög du omkring utanför mitt hus igår utklädd till gorilla:p?

7. går du i någon sport förutom agility :)?



det var nog allt för mig.. men återkommer senare :)

kram<33 och puss:P

ps. jag vill vara anonym. ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0