¨

Yes I saw you were blind and I knew I had won.

hejsan! kom precis hem från farmor, har vart där en sväng och ätit! har även hunnit med att sola och om en stund blir det att ta sig ut till gullmarsvallen för att sparka lite boll. Annars så händer det inte speciellt mycket nu på dagarna, men imorgon blir det iallafall Göteborg med mina fina tjejer! Vi tänkte äta på ett mysigt ställe som Pauline har kollat ut, och sedan blir det till Liseberg eftersom Maggio spelar, så är väl massa som ska dit så vi får väl följa strömmen. Vi tänkte även ge oss på den nya åkattraktionen, får se hur detta slutar! Tror iallafall det kommer bli en toppen mysig dag och kväll! Nu ska jag iallafall kila, får se om jag slänger upp ett inlägg lite senare! pusss


dagens,


Kommentarer
Postat av: josefin

Du är otroligt lik "sanna" i talang måste jag säga!

Välldigt fin!

2011-05-21 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0