¨

Torp

Hejhej, kom precis hem från Uddevalla. Har tillbringat denna fina eftermiddag på torp tillsammans med Linus, mycket trevligt! Fick inte köpt speciellt mycket, men två toppar och body scrub och lite sånt, alltid något!
Ikväll ska jag grilla med mamma och pappa, blir väl förmodligen att jag bara stannar hemma och tar det lugnt ikväll. Känns som det var sjukt längesedan jag bara var hemma och tog det lugnt på en helg, så är väl på tiden.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen, hoppas ni får en fin kväll!:D




min glada vän linus!:D
haft en jätte mysig dag tillsammans med Linus, tack för det!:D


Kommentarer
Postat av: linus

HAHAHA asså jag dör på bilderna! tack själv :D

2011-05-06 @ 19:26:37
URL: http://hermanssonlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0