¨

Torsdag

Uppdateringen har inte vart speciellt bra det senaste, men har inte haft någon lust att blogga alls.
Har heller inte hänt något speciellt, bara en massa plugg och fotboll.

Inatt vet jag inte hur många gånger jag vaknat.. helt sjukt! Inte kunnat sova för fem öre..
Trots att jag har sovmorgon är jag uppe och pluggar, behövligt! Idag börjar dom även riva mina tapeter och greja, så dom beräknas vara klara med tapetseringen imorgon! Åh så härligt det ska bli!:D

Nu ska jag gå upp och göra mig något att äta och vid ett börjar jag, och då blir det film resten av dagen! Ovärd dag, men det är väl dagar som dessa man ska gå!

För övrigt har jag vart utan min syster en dag och jag saknar henne helt sjukt mycket! Vet inte hur jag ska klara mig när hon åker bort ett helt år.. kommer bli så himla tomt och tråkigt:( ursch.. blir deprimerad av tanken, haha.
Nej nu ska jag ta tag i denna dagen, hoppas ni får en fin dag!:D

hängde en fin liten lapp i min systers garderob när jag var där inne igår kväll och skulle ta mig en titt!
dock har de väl aldrig hänt tidigare att jag lånat kläder av henne eller så nejnej.. hehe.. men så länge hon bara nämner att jag inte får låna kavajerna, skjortorna och byxorna så tolkar jag det som att det är fritt fram med resten av kläderna! score♥
dock ska jag vara så snäll och inte låna kläder av henne, för jag är ju som sagt en väldigt bra syster att ha och göra med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0