¨

There's always gonna be another mountain

Kom hem från Uddevalla för en stund sedan, så nu ligger jag ute i solen och bara tar det lugnt. Borde egentligen göra klar svenskan men den får vänta tills ikväll, eftersom jag snart ska iväg på match.

Gårdagen tillbringades med min bästa anna! Tog en buss så jag var inne vid sju tiden, och i väntan på att anna skulle komma ner till stan mötte jag robin en sväng som var så snäll och bjöd mig på glass.
När anna väl tagit sig ner till stan satte vi oss i solen och bara pratade och tog det lugnt. Sedan bar det iallafall av mot hemmakväll där vi hyrde filmer och köpte massa godis! Slutade med en riktig myskväll och en massa skratt, precis som det ska vara!

Nu ska jag packa väskan inför matchen! Är riktigt taggad på min första serie match för iår!
Hoppas ni får en fin söndag!:D

är inte du lycka, då vet jag inte vad lycka är!
emma♥anna

Kommentarer
Postat av: sandra

så söta ni e flickor!!!

2011-05-08 @ 21:17:59
URL: http://maaahalkita.blogg.se/
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/may/sondagens-vinnare-ny-omgang.html

KRAM

2011-05-09 @ 09:59:30
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: anna

min fiiiiiinaste emma! <3

2011-05-09 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0