¨

next stop brooklyn

Hejhej! Var hemma vid tolv tiden igår, och skulle upp vid sju och sedan ha nationella i år och dagar... så vart ju gaaaaaanska trött.. menmen, det var det värt eftersom IFK vann + jag fick höra snart skiner poseidon två gånger;)) Satans härlig vinst, och en kanon dag i göteborg med mina fina vänner Linus och Simon. Vi fick även avverkat årets första mjukglass!
Nu kom jag precis hem, har nämligen vart ute med Jessica denna fina kväll! Vi satte oss i norra med massa gott och bara tog det lugnt. Sedan fick jag då för mig att ta årets första simtag! Och satans vad jag simmade och simmade.. Så nu sitter jag här med lille goe köldskadorna! :)
Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på big brother. Imorgon har vi studiedag och på torsdag sovmorgon, härligt!
Nu ska jag ta kila, pusss!:D ♥

Inte bästa kvalite på bilden eftersom den är tagen med mobil, men 
den får duga eftersom jag aldrig fick med mig kameran till matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0