¨

tisdag

god kväll! ska nu alldeles strax gå och lägga mig men tänkte blogga lite snabbt innan bara!
kan ju berätta lite kort hur dagen har sett ut. började med att jag tog halv sju bussen in till uddevalla för att vara modell för jennifer på hennes prov! hon la på smink och fixade frisyr, hur duktig som helst!:D  efter några timmar i salongen blev det upp till studion för att fotograferas! var en jätte duktig kille som tog korten så det gick rätt så fort! hoppas på att jag kan få bilderna någon dag här så jag kan visa lite på bloggen!
När jag kom hem från uddevalla somnade jag i soffan.. vart helt död.. men så vaknade jag av att min fina vän simon ringde och vi bestämde oss för att dra ner på stan och käga, lata som vi är!
nu på kvällen har jag bara degat och kollat en massa film med min syster, mysigt! så nu känner jag mig färdig att krya ner i sängen!:D Imorgon blir det hem till Pauline som jag saknat så himla mycket, vi ska sola om vädret tillåter och bara ha det hur bra som helst!:D Nej nu ska jag sova, hoppas ni haft en fin dag!:D Pusssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0