¨

next: torp

hejjsan! hoppas allt är bra med er? med mig är det toppen! Blev ingen mer uppdatering igår men åkte iallafall till torp vid halv fyra tiden me pappsen och köpte lite nödvändiga saker inför p&l, doock glömde jag lite andra grejer jag behöver så ska ta mig en tur in nu hade jag tänkt! Min lilla linus hänger med mig in för att göra sällskap, snäll som han är!♥

Igår kväll när jag kom hem bara jag pääste och kollade fotboll på tvn, sedan vid tio tiden stack jag ut och sprang så när jag kom hem efter där var jag helt slut så hoppade in i duschen och somnade sedan hur fort som helst!

Nu ska jag fixa mig lite smått och sedan dra mig som sagt. Ikväll när jag kommer hem blir det träning, suuuuper!
Hoppas ni får en fin dag!:D Pusss


Kommentarer
Postat av: amigo killer

ASÅÅÅÅÅ orkar inte!XD VARFÖR nämner du inte att du blev jagad när du var ute å sprang?XD ofta du undanhåller information;)

2011-06-23 @ 12:55:03
URL: http://lifebyjesssicamindt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0