¨

jag vet allt om dig, för du har varit min.

Har vart i Göteborg hela dagen med min fina pauline så har inte blivit något bloggande alls, och nu är jag så trött så ska krypa ner i sängen och kolla på någon bra film. Fick iallafall köpt lite kläder, och framförallt klänning till avslutningen som jag letat så efter, äntligen! Lägger upp bild på det jag köpte imorgon eller när jag får tid. Känns som jag har 110 saker att fixa med just nu.. så får försöka ta tag och fixa allt imorgon.

Nej nu ska jag gå och lägga mig, min hjärna kopplar inte riktigt med resterande kropp så är nog lagom! Hoppas på att jag får fler än fyra timmars sömn inatt. Pusss godnatt alla söta läsare!:D


Kommentarer
Postat av: MELI

Veckans blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången.

Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/june/veckans-blogg-vinnare.html

KRAM

2011-06-10 @ 09:37:41
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0