¨

hejhej

ont i kroppen, mår dåligt och har något så sjukt ont i halsen.. orkar knappt prata för det gör så ont.. men ska iallafall en sväng till ana där vi ska ha vår klasskväll! och det är alltså för gamla klassen och inte den jag går i nu, utan 9H!

får hoppas på att när jag vaknar imorgon är jag heeeeeeeelt frisk, dock är det nog inte möjligt, men orkar verkligen inte vara sjuk! kan vara det värsta och jobbigast som finns :(( nej nu ska jag ta på mig lite kläder och sedan dra mig, pusss!

bjuder på en bild från förra helgen. ikväll känner jag mig så himla sleten bara så blir inga bilder här inte!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

hur spenderar du dagarna för att kunna överleva i sommarsverige har fått enormt varmt klimat? (:

2011-06-09 @ 18:52:42
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0