¨

HEJHEJ

Hej! Uppdateringen har väl inte vart speciellt bra det senaste, men har inte riktigt orkat. Har haft så mycket annat för mig. Menmen, det är sommarlov så lär ha mycket annat att göra än sitta inne vid datorn, så ni får stå ut med det. Dock är jag inte helt pluggfri bara för det är sommarlov.. har en hög med arbeten som jag ska göra över sommaren, och sedan några prov i början sedan när skolan drar igång! jaja, det är väl bara att hänga i, pluggar hellre över sommaren än att få gå en extra termin i skolan efter studenten.

Meningen ikväll var att jag skulle åka till Anna men blev inget med det för kom lite andra saker ivägen så det får helt enkelt bli en anna dag, även fast jag saknar ihjäl mig efter henne så att jag skulle kunna åka till tanum på direkten!! Imorgon ska jag iallafall vara bal/smink modell för Jennifer på hennes slutprov, spännande! Så imorgon blir det upp tidigt så jag hinner med halv sju bussen in till Uddevalla!
Nu ska jag kila ner på stan och köpa ett nytt fritidskort eftersom mitt gick ut igår! Pusss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0