¨

god morgon!

heeeeeeelt stört vad trött jag är! satte alarm på klockan tio för att jag inte skulle sova bort hela dagen, men det har jag tydligen stängt av i sömnen & nu kom pappsen precis in och väckte mig, dock inte orkat lämna sängen än.
fotbollsträningen igår var hur skön som helst, allt bara flöt på och kändes riktigt bra! på söndag är det match så får hoppas på att det sitter i sig. Idag var det meningen att vi skulle till torp och lämna in min mobil, men tror ni jag orkar det? nej! så får ta det i helgen eller något. Ikväll är det iallafall kick off med jobbet, kalas!!
Nej nu får jag gå upp och äta lite frukost, hoppas ni får en härlig fredag!:D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0