¨

-

hejsan! kom precis hem från stan så ska krypa ner i sängen och kolla på någon film! känner mig inte helt kry, har ont i halsen och mår illa.. så får hoppas jag mår bättre imorgon när jag vaknar! (säkert matilda som smittat mig!!)

har inte kunnat blogga för har inte vart hemma något typ, men igår blev det iallafall in till uddevalla och fira matthy med tjejerna! mycket lyckad kväll. Slutade med att jag och annisen sov över hos gadddd!! Idag gick vi upp halv nio.. och satans va inte alls trött jag va fast joooo... hängde utanför torp vid tio när dom öppnade och sedan tog jag elva bussen hem och hann knappt innanför dörrn innan jag fick ett samtal om jag kunde hoppa in och jobba eftersom det var huuur mycket folk som helst på cafet... och självklart gjorde jag det! kvällen har iallafall tillbringats med massa götttt folk, kommer bilder så fort pauline skickat dom.
nej nu ska jag krypa ner i sängen, pusss! :D



Lånade två bilder som låg uppe på facebook! Den första tror jag är tagen av Håkan, och den andra av Emelie! Så hoppas det var okej!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0