¨

Söndag

God morgon! hoppas allt är bra med er? själv är jag fortfarande jätte förkyld och hostar, menmen.
Imorse serverades de frukost på sängen, inte helt fel, så jag lyxa till det lite extra med några avsnitt av oc! 
Om några timmar är det jobb som gäller, så blir kanske inte något mer bloggande idag eftersom jag slutar vid tio. 

Igår blev det iallafall Grebbestad en sväng, dock en väldigt kort sväng men det gjorde inte så mycket eftersom det började regna. Hade trevligt som alltid med tjejerna den stunden jag var där! 
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig klar för att dra iväg till jobbet. Hoppas ni får en fin dag, puss! 


fejna tjejer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0