¨

hold on that feeling

hejsan! hoppas allt är bra med er? med mig är det toppen! 
har tillbringat min lediga dag på sjön tillsammans med en kompis från göteborg & hans polare, mycket trevlig dag! när jag kom i land vandrade jag hem till maddisen där det vändades film! vi skulle kolla klart en film vi påbörjade igår men vi båda somnade, och jag kan väl inte påstå att jag var mer social idag då jag också somnade.. så får väl ta och kolla klart på filmen en annan dag helt enkelt! sedan när jag väl vaknat till liv drog vi ner över och tog oss ett kvällsdopp med pontus, simon och jonas! efter det blev det en sväng på stan för att käga, mycket fin dag! kom hem för en liten stund sedan så nu ska jag hoppa i säng, skööönt! imorgon gör jag min sista jobbdag, ska bli skönt! slutar redan vid elva på morgonen så känns väldigt bra. sedan blir det iallafall göteborg med en saknad pauline, det blir biomys♥

nej nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon, puss på er!:D






tre bilder från kvällen på mina söta vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0