¨

5 juli

Hejsan! Hoppas allt är bra med er? Själv har jag åkt på en riktigt förkyldning med feber och hela kaalajset, menmen, smällar man får ta när man vart iväg på hajktur i en vecka!
Igår vart jag så himla trött så orkade inte blogga någonting, låg och sov princip hela dagen tills pappa jagade upp mig och vi skulle åka in till torp och hämta min mobil som kommit! älska 3 att dom gav mig en ny mobil. Men så kan jag ju också ta och berätta om den lilla incidenten som skedde på vägen hem.. stod att färjan skulle gå 20 över så när klockan var tre minuter över gick jag av färjan för att köpa glass i kiosken, och sedan när jag vänder mig om ser jag hur bommarna stängs och fanskapet åker??????? där stod jag utan mobil, med två glassar och helt ensam! love life. satt där ensam i 124 år tills nästa färja kom.. yeye, ägd tjej! På kvällen iallafall var jag och Frida nere på stan och hyrde film, köpte en massa godis och pizzaaaaa, så blev en riktig myskväll! Dock mådde jag så dåligt så orkade inte se klart filmen utan fick gå och lägga mig. Tror jag vaknat 150 gånger under natten, ena stunden var jag huur varm som helst, och andra frös jag som jag vet inte vad.. så idag är jag både trött och hängig.
ska iallafall försöka få städat mitt rum nu på dagen eftersom jag fyller på torsdag, ska även försöka få upp bilderna från peace and love!
nuuu ska jag tagga iväg, pusss!


flår lite på axlarna bara.. kan vara det fulaste som antastat mina ögon på riktigt länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0