¨

Utkast: Dec. 26, 2011

läste igår ut boken om zlatan som jag började med i förrgår. vid två tiden igår kväll/natt, hade jag tagit mig igenom de 422 sidorna. ganska imponerande för att vara mig som aldrig läser! men vilken värd bok. tvekar inte en sekund på att jag kommer läsa den en gång till.

dagen idag har bestått av morgonpromenad samt middag med kusinerna♥ nu har dom precis åkt hem så jag ska dra mig till patrik en sväng. imorgon blir det till göteborg och inhandla lite behövligt inför helgen. har förövrigt precis skickat efter yttligare en klänning inför nyår, får se vilken det blir tillslut. imorgon är jag iallafall ute på jakt efter ett par skor, sedan får vi se.

Kommentarer
Postat av: -amalyouknow-

hej!

vill du tjäna pengar på din blogg. det är busenkelt.

gå in på den här länken:

http://amalyouknow.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg-nu.html

har du några frågor så fråga på min bloggresponse.



ha en trevlig dag :)

2011-12-27 @ 16:43:25
URL: http://amalyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0