¨

1 december

är så sjukt irreterad och arg. känns som jag suttit och kämpat med ett historia arbete i flera år nu och det värsta av allt är att jag inte kommer någon vart, så himla frustrerande. har nu valt att lägga pluggandet åt sidan för en sekund och istället sätta mig och leta lite nyårsklänningar. har hittat två stycken super fina klänningar, dock inte allt för mycket nyårsstuk över dom, men vem har sagt att man måste bära just en svart klänning? 

förövrigt har jag haft en väldigt bra dag som startade med en stor härlig frukost framför tvn där julkalendern visades. om en stund blir det iväg till sportlife och träna, de blir bra. 



Kommentarer
Postat av: jag igen:P

jag blev riktigt upprörd när jag läste detta blogginlägg. liksom halllå?? svart klänning på nyår = tradition fattar du väl XD hur skulle de se ut om alla kom med en ANNAN färg??????? då kan man ju lika gärna klä sig i sommarkläder på nyår om de ska va så XD? tänkt på de eller??????? nä tänkte väl de. dags attt öppna ögonen och inse att ONCE YOU GO BLACK YOU NEVER GO BACK XD!!!!!! HAHAHAHHA SHIT VA JAG ÄGER!! aja ska äta nu hejdå gumman:)<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0