¨

25 december

hej på er!! jag hoppas ni haft en underbar jul allesammans. det har jag iallafall! gårdagen bestod av julfirande borta hos kusinerna på dagen. det blev jätte god mat och sedan julklappsöppning. vid fyra tiden blev det skype med fridis och sedan kom mormor och dom hem till oss för lite mat, julklappar och bara en massa mys. har verkligen haft en toppen jul, jätte nöjd med allting. kvällen slutade med att jag fastnade helt i min nya bok, Jag är Zlatan. egentligen tänkte jag bara läsa första sidan och sedan lägga ifrån mig boken och sova, men icke, blev helt fast i den. slutade med att jag hann läsa 147 sidor innan jag somnade med boken på magen.. 

nu har jag precis vaknat så ska stiga upp och göra mig en kopp the och slå mig ner i soffan, en riktig slappis morgon. puss på er♥

lite bilder från gårdagen. dock togs det massa fler men dom vart rejält suddiga.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0