¨

23 december.

min dag har än så länge bestått av julbak, klä granen, slått in lite julklappar, lagt en ansiktsmask och även fixat naglarna lite fina för imorgon. nu håller jag på att städa mitt rum. har alltså haft fullt upp hela dagen. imorgon är det julafton, känns dock inte så med tanke på vädret. som vanligt på julafton blir det en sväng bort och äta med kusinerna och släkten♥ på kvällen blir det lite julfirande hemma hos oss med mat och julklappar. dock blir det tomt  och lite ovant utan frida och magnus iår, men så är det. nu måste jag fortsätta städa mitt rum så jag blir klar någon gång. sedan kommer patrik hit. puss♥

Kommentarer
Postat av: din frida

saknar dig every day <3

2011-12-23 @ 20:53:24
URL: http://fridablanc.blogg.se/
Postat av: Martina

Ser fram emot att träffa dig Imorn hjärtat<3

2011-12-23 @ 23:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0