¨

lite 2011























lite bilder från året som gått. hade velat lägga upp ännu fler bilder från alla fina och bra händelser som skett under året som gått, men har som sagt inte tid till att sitta här hela dagen och är även på pappas data och där har jag tyvärr inte alla bilder. har iallafall haft ett så himla bra 2011, för det mesta iallafall. nu vill jag bara ha 2012, känns som det kommer bli ett så grymt bra år!! 

nu sitter jag med nymålade naglar och en ansiktsmask. ska snart hoppa in i duschen och sedan börja fixa och plocka fram de ja behöver inför ikväll!! hoppas på en fin kväll med bra folk. vid sex drar jag mig iallafall ut mot rixö för att möta upp resten av tjejerna för lite käk och förfest, sedan bär det av in till stan igen för ännu mer party. blir säkert ingen mer uppdatering idag, så vi hörs nästa år!! pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0